❇️ قبل از خواب عضلات خود را تغذیه کنید

❇️ قبل از خواب عضلات خود را تغذیه کنید

قبل از خواب شب “نیاز دارید عضلات خود را از هجومی که در طول شب ممکن است به سوی آن رخ دهید در امان نگه دارید .از آنجایی که وقتی در خواب هستید بدن شما در صورت نیاز بخشی از انرژی مورد نیازش را از تجزیه پروتئین عضلات تامین خواهد کرد

👈 مصرف ۲۰ تا ۴۰ گرم پروتئین کازئین همانند شیر یا مصرف مقداری پنیر کم چربی می تواند منبع دیر هضمی از پروتئین را در اختیار شما قرار دهد “نیاز بدن را تامین کند و در نتیجه از حمله به عضلات ممانعت کند

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات تغذیه ۰ نظر

🔰 ۳ گام ساده اما معجزه‌آسا برای کاهش وزن 👇🏻👇🏻👇🏻

۱/ مصرف قند و کربوهیدرات را کم کنید 🔺اینها غذاهایی هستند که تولید انسولین را افزایش می‌دهند. خوب است بدانید که انسولین، اصلی‌ترین هورمون ذخیره‌ی چربی در بدن است. ۲/

اسلایدر ۰ نظر

🍊 ۸ علامت کمبود ویتامین ث را بشناسید

🔹خستگی 🔹تغییرات خلق و خوی 🔹از دست دادن وزن 🔹درد عضلات 🔹کبودی 🔹مشکلات دهان و دندان 🔹خشکی پوست و مو 🔹ابتلا به عفونت

دسته‌بندی نشده ۰ نظر

آیا صبحا به سختی از خواب بیدار می شوید⁉️⁉️⁉️

راه حل زیر را امتحان کنید👇 👌👌👌 شب قبل از خواب، یک لیوان آب کرفس بخورید. 🛏شب قبل از خواب، یک لیوان آب کرفس بخورید تا روند سوخت و ساز

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!