سایز کم کنیم یا وزن؟

سایز کم کنیم یا وزن؟

✅وقتی دو کیلو چربی از دست دهید سایز کم میکنید.

⛔️وقتی دو کیلو عضله از دست بدهید وزن کم میکنید.

✅اگر سایز کم کردید ولی وزنتان تغییری نکرد خوشحال باشید زیرا چربی بیشتری سوزانده اید.

درباره نویسنده

دیدن این پست ها هم خالی از لطف نیست!

مقالات ۰ نظر

🔰 ۳ گام ساده اما معجزه‌آسا برای کاهش وزن 👇🏻👇🏻👇🏻

۱/ مصرف قند و کربوهیدرات را کم کنید 🔺اینها غذاهایی هستند که تولید انسولین را افزایش می‌دهند. خوب است بدانید که انسولین، اصلی‌ترین هورمون ذخیره‌ی چربی در بدن است. ۲/

دسته‌بندی نشده ۰ نظر

دلایل عمده خستگی

ﺍﻣﺮﻭﺯﻩ‌ ﺿﻌﻒ، ﺧﺴﺘﮕﻲ‌ ﻭ ﺳﺮﮔﻴﺠﻪ، ﺍﺯ ﺟﻤﻠﻪ‌ ﻣﺴﺎﺋﻞ‌ ﻭ ﺷﻜﺎﻳﺎﺕ‌ ﺭﺍﻳﺞ‌ ﺍﺳﺖ. ﺧﻴﻠﻲ‌ﻫﺎ ﮔﻠﻪ‌ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻛﻪ‌ ﺍﺣﺴﺎﺱ‌ﻫﺎﻱ‌ ﻧﺎﻣﻄﻠﻮﺑﻲ‌ ﺭﺍ ﺩﺭ ﻃﻮﻝ‌ ﺭﻭﺯ ﺗﺠﺮﺑﻪ‌ ﻣﻲ ‌ﻛﻨﻨﺪ ﻭ ﺗﻮﺍﻥ‌ ﻭ ﻧﻴﺮﻭﻳﺸﺎﻥ‌ ﺩﺭ

اسلایدر ۰ نظر

دلایل وزن کم نکردن خود را بشناسید👇👇👇

🧀🍶🍞 نخوردن صبحانه: نخوردن صبحانه باعث می‌شود تا در وعده‌های بعدی غذای بیشتر بخورید. خوردن صبحانه به‌ طورکلی متابولیسم را کنترل می‌کند. خوردن فیبر بالا و پروتئین در صبحانه نیز

۰ نظر

بدون نظر!

شما میتوانید اولین نفر باشید در نظرات این نوشته!